kup online Produkty konfigurator facebook instagram

Rozciąganie

Aby zapobiec "zakwasom" po wzmożonym wysiłku, nie zapomni wykonać ćwiczeń rozciągających.

Rozciąganie mięśni łydek – stań w jak najszerszym rozkroku (lewa noga z przodu, prawa z tyłu) tak, aby móc docisnąć piętę tylnej nogi do podłoża (palce stóp skierowane do przodu) i wyprostuj ją. Lewa noga ugięta w kolanie (kolano nad stopą). Zmień stronę.

Rozciąganie mięśni tylnej strony uda i łydki – w pozycji stojącej wysuń prawą nogę do przodu, wyprostuj w kolanie. Postaw stopę na pięcie, palce stopy skieruj w górę. Połóż ręce wysoko na lewym udzie (noga ugięta w kolanie). Trzymając proste plecy, pochyl tułów w stronę rozciąganej, prawej nogi. Zmień stronę.

Rozciąganie zginaczy stawu biodrowego – stań w szerokim wypadzie – lewa noga z przodu ugięta w kolanie pod kątem 90°, prawa prosta z tyłu. Lewą rękę oprzyj na lewym udzie, prawą połóż na podłodze. Naciskaj biodrami w dół, plecy trzymaj proste. Zmień stronę.

Rozciąganie mięśni pośladkowych – w leżeniu na plecach połóż lewą kostkę na prawym udzie i przyciągnij prawe udo w stronę klatki piersiowej. Biodra i plecy przylegają do podłogi. Zmień stronę.

Rozciąganie mięśni wewnętrznej strony ud – usiądź i ustaw stopy tak, aby były blisko bioder, a ich podeszwy stykały się ze sobą. Chwyć dłońmi za stopy i wyprostuj tułów. Ciągnij kolanami w stronę podłogi.

Rozciąganie mięśni ramion – stań w rozkroku, chwyć prawą ręką od dołu za łokieć drugiej ręki. Dociskaj łokieć do klatki piersiowej, ciągnąc go jednocześnie w prawo. Zmień stronę.

Rozciąganie mięśni tylnej strony uda, łydki i dolnej części grzbietu – w siadzie wyprostuj lewą nogę, zadrzyj stopę kierując palce w górę, prawą nogę ugnij w kolanie i połóż na podłożu. Trzymając proste plecy, chwyć za lewą łydkę i ciągnij delikatnie klatkę piersiową w dół. Zmień stronę.

Rozciąganie mięśni przedniej strony uda – usiądź na lewym biodrze i oprzyj się na lewym przedramieniu. Lewa noga leży ugięta w kolanie. Chwyć prawą ręką za prawą nogę i przyciągaj ja do pośladka. Prawe kolano oparte na podłodze. Wypchnij biodra do przodu i ściągnij łopatki. Zmień stronę.

Rozciąganie mięśni ramion, klatki piersiowej, grzbietu i brzucha – stań w szerokim rozkroku, ugnij lekko kolana, ustaw miednice prosto, prawą rękę oprzyj na udzie, lewą rękę wyprostuj w górę wzdłuż tułowia. Przechyl tułów w prawo trzymając proste plecy, sięgaj ręką jak najwyżej. Zmień stronę.

Rozciąganie mięśni ramion, klatki piersiowej, grzbietu – stań w szerokim rozkroku, ugnij lekko kolana, ustaw miednicę prosto. Spleć palce dłoni i przenieś ręce nad głowę, delikatnie ściągając łopatki. Staraj się wyciągnąć kręgosłup jak najwyżej.

Rozciąganie mięśni szyi i grzbietu – stań w szerokim rozkroku, ugnij lekko kolana, ustaw miednicę prosto, przenieś lewą rękę nad głowę i oprzyj o przeciwległą skroń. Delikatnie ciągnij ręką w bok, przechylając głowę. Prawa ręka prosta ciągnie jednocześnie wzdłuż tułowia w dół, obniżając bark. Zmień stronę.

Rozciąganie mięśni klatki piersiowej i ramion – stań w szerokim rozkroku, ugnij lekko kolana, ustaw miednicę prosto. Przenieś ręce do tyłu, spleć dłonie i ciągnij je do tyłu i w dół, mocno ściągając łopatki. Rozluźnij szyję i opuść barki w dół.

Rozciąganie mięśni grzbietu, pośladkowych, piersiowych i ramion – usiądź na piętach, połóż klatkę piersiową na udach, oprzyj czoło o podłoże. Wyciągnij ręce do przodu na podłodze i staraj się sięgnąć palcami jak najdalej. Biodrami ciągnij w przeciwną stronę mocno rozciągając kręgosłup.

Porady dla nastolatki

dowiedz się więcej

Porady dla każdej
z nas

dowiedz się więcej

Porady w okresie menopauzy

dowiedz się więcej

wybierz produkt dla siebie

Dobierz produkt odpowiedni dla Twoich potrzeb, zaznacz filtry, a otrzymasz rekomendację Bella dla Ciebie

Produkt

Pora

Chłonność

Grubość

Długość

Zapach

resetuj filtry

Korzystamy z danych lub plików cookies w Twojej przeglądarce, w celu personalizacji i poprawy wygody korzystania z naszej strony, analizy aktywności na stronie co pomaga wspierać nasze działania marketingowe i sprzedażowe, wyświetlania spersonalizowanych reklam w oparciu o informacje na temat Twoich zainteresowań (obejmujące Twoją aktywność na naszej stronie lub w innych witrynach) oraz Twojej lokalizacji. Kliknij „Wyrażam zgodę i przechodzę do strony”, żeby zaakceptować politykę wykorzystywania wszystkich plików cookies i podobnych technologii zgodnie z ustawieniami opisanymi w Polityce plików cookies i przejdź bezpośrednio do strony. Jeśli nie chcesz akceptować polityki wykorzystywania wszystkich plików cookies i wolisz zmienić swoje preferencje w tym zakresie, kliknij Ustawienia plików cookies

Ustawienia plików cookies Wyrażam zgodę i przechodzę do strony