kup online Produkty konfigurator facebook instagram

Bóle menstruacyjne

Ćwiczenia bazujące na jodze, łagodzą dolegliwości związane z menstruacją.

Viparita karani – złóż 2 koce w harmonijkę i ułóż je równolegle do ściany. Połóż na nich biodra, przesuwając pośladki do ściany. Połóż się na plecach, ugnij ręce w łokciach i połóż je na podłodze z dłońmi skierowanymi ku górze. Wyprostowane w kolanach nogi oprzyj o ścianę i zrób rozkrok na tyle szeroki, by poczuć lekkie rozciąganie w wewnętrznych stronach ud. Pięty oprzyj na ścianie, napnij przody ud. Rozluźnij plecy, ramiona i brzuch. Utrzymaj tę pozycję przez 2 do 5 minut. Ćwiczenie rozluźnia podbrzusze i mięśnie dna miednicy.

Supta baddha kona sana – złóż 2 koce – jeden w prostokąt, drugi w kwadrat. Usiądź przodem do ściany. Ugnij kolana i złącz stopy podeszwami, dotykając czubkami palców ściany. Połóż się na kocach tak, by spoczywały na nich plecy (na kocu złożonym w prostokąt) i głowa (na kocu złożonym w kwadrat); biodra powinny leżeć na podłodze. Rozluźnij nogi i pozwól kolanom opaść na boki. Ręce ułóż na podłożu, odsuwając je od tułowia, wnętrza dłoni skierowane ku górze. Łopatki powinny przylegać do podłogi. Rozluźnij mięśnie całego ciała. Utrzymaj pozycje przez 2 do 5 minut. Ćwiczenie rozluźnia okolice pachwin.

Swastikaasana – ustaw krzesło w odległości ok. 50 cm od ściany i połóż na jego siedzisku złożony koc. Drugi złożony koc ułóż wzdłuż ściany i usiądź na nim przodem do krzesła tak, by pośladki lekko dotykały ściany. Kolana ugnij do kąta prostego i skrzyżuj nogi, kładąc prawą na lewej. Oprzyj przedramiona na kocu, a następnie oprzyj czoło na dłoniach, pochylając tułów do przodu. Łokcie mogą swobodnie opaść. Trzymaj plecy wyprostowane. Rozluźnij mięśnie nóg i brzucha. Pozwól kolanom opaść na zewnątrz. Utrzymaj pozycję przez 1 minutę i powtórz, krzyżując nogi tak, by tym razem lewa noga znalazła się na prawej. Ćwiczenie rozluźnia okolice pachwin i dno miednicy.

Virasana – ustaw krzesło w odległości ok. 50 cm od ściany i połóż na jego siedzisku złożony koc. Uklęknij przodem do krzesła tak, by palce stóp lekko dotykały ściany. Usiądź na piętach i złącz ze sobą największe palce stóp. Oprzyj złożone przedramiona na kocu, a następnie oprzyj na nich czoło, pochylając tułów do przodu. Trzymaj plecy wyprostowane. Rozluźnij okolice barków i kark. Utrzymaj pozycję przez 2 do 5 minut. Ćwiczenie rozluźnia okolice krocza i dno miednicy.

Porady dla nastolatki

dowiedz się więcej

Porady dla każdej
z nas

dowiedz się więcej

Porady w okresie menopauzy

dowiedz się więcej

wybierz produkt dla siebie

Dobierz produkt odpowiedni dla Twoich potrzeb, zaznacz filtry, a otrzymasz rekomendację Bella dla Ciebie

Produkt

Pora

Chłonność

Grubość

Długość

Zapach

resetuj filtry

Korzystamy z danych lub plików cookies w Twojej przeglądarce, w celu personalizacji i poprawy wygody korzystania z naszej strony, analizy aktywności na stronie co pomaga wspierać nasze działania marketingowe i sprzedażowe, wyświetlania spersonalizowanych reklam w oparciu o informacje na temat Twoich zainteresowań (obejmujące Twoją aktywność na naszej stronie lub w innych witrynach) oraz Twojej lokalizacji. Kliknij „Wyrażam zgodę i przechodzę do strony”, żeby zaakceptować politykę wykorzystywania wszystkich plików cookies i podobnych technologii zgodnie z ustawieniami opisanymi w Polityce plików cookies i przejdź bezpośrednio do strony. Jeśli nie chcesz akceptować polityki wykorzystywania wszystkich plików cookies i wolisz zmienić swoje preferencje w tym zakresie, kliknij Ustawienia plików cookies

Ustawienia plików cookies Wyrażam zgodę i przechodzę do strony